Хмельницький, вул. Прибузька, 30А
Зачинено
  • Понеділок
    09:00 - 17:00
  • Вівторок
    09:00 - 17:00
  • Середа
    09:00 - 17:00
  • Четвер
    09:00 - 17:00
  • П'ятниця
    09:00 - 17:00
  • Субота
    Вихідний
  • Неділя
    Вихідний
Call-центр
Уповноважений з антикорупційної діяльності
Хмельницький, вул. Прибузька, 30А
TPL_MENU

Конкурс на кращий слоган «Паспортного сервісу» завершено!

  • 13.06.2017, 12:42
  • 14799
За підтримки Міністерства внутрішніх справ України та Державної міграційної служби України державне підприємство «Документ» провело конкурс на кращий слоган, що характеризує європейські стандарти надання послуг центрами «Паспортний сервіс». Конкурс проходив на сторінці підприємства у Фейсбук.

Сама ідея проведення змагання на краще гасло для Центрів обслуговування громадян з’явилася у керівництва державного підприємства, коли в Інтернеті з’явився пост радника міністра внутрішніх справ Іллі Киви після відвідин одного зі столичних «Паспортних сервісів».

Тож не дивно, що конкурсну комісію запропонували очолити саме Іллі Киві.

За перебігом конкурсу та появою нових лаконічних й влучних слоганів у соціальній мережі спостерігало близько 10 тисяч активних користувачів Інтернет — тих, хто уже переконався в якості послуг «Паспортних сервісів» й тих, хто, можливо, лише планує їх відвідати. Активність учасників конкурсу, серед яких були клієнти Центрів обслуговування державного підприємства «Документ», професійні копірайтери, журналісти, рекламісти й звичайні громадяни, пояснювалася тим, що розігрувалися доволі пристойні призи. Два сучасні смартфони Айфон 7. Один — для того, хто набере найбільше лайків, другий — тому, хто придумає найкращий слоган, що характеризує роботу «Паспортних сервісів».

Загалом було зареєстровано понад 500 слоганів. Серед трьох перших, що набрали майже по тисячу лайків переможця визначили за допомогою незалежної системи генерації випадкових чисел random. І система вказала на жительку Львівської області Наталію Федосову із слоганом «Паспортний сервіс — звертайся, час не гай і цілий світ облітай!».

А ось обираючи слоган, який влучніше відповідав філософії й стандартам підприємства — комісії довелося добре попрацювати.

Церемонія нагородження переможців відбулася у столичному центрі обслуговування на проспекті Бажана 1Е.

«Паспортний сервіс: «Вартий уваги. Гідний тебе» — саме цей слоган став гаслом підприємства, де громадяни у гідних умовах оформлюють собі закордонні паспорти та АйДі-картки. Переможниця конкурсу харків'янка Тетяна Карілова спеціально приїхала до Києва із своєю родиною аби отримати свій приз. Каже, що з його умовами ознайомилася, коли робила паспорти для виїзду за кордон для усієї родини в харківському центрі ДП «Документ».

Клієнти «Паспортного сервісу», що цього дня стали випадковими свідками нагородження пані Тетяни, також змогли позмагатися за призи під час вікторини на краще знання міграційного законодавства та особливостей безвізового режиму із Євросоюзом. П’ятеро найкраще обізнаних у цих питаннях отримали призи — дещо скромніші за сьомі Айфони, але також дуже потрібні у подорожах — шкіряні обкладинки для паспортів.

Відвідувачів центру, яких зараз у зв’язку із безвізом доволі багато у «Паспортних сервісах» та представникам засобів масової інформації, присутнім на нагородженні, також поінформували про ініціативу міністра внутрішніх справ Арсена Авакова проводити активні заходи із запобігання корупційних ризиків при наданні послуг громадянам України, одним із яких стане розширення мережі Сервісних центрів МВС та в центрів «Паспортний сервіс».